2017/05/18

Poland

Witajcie :)

Dzisiejsza pocztówka jest bardzo ciekawa, gdyż jest wykonana tak jakby akwarelami.
Wiem, że wiele miast miało wydrukowane takie pocztówki. Rzeszów też je miał, ale już dawno ich nie widziałam.

Na pocztówce znajduje się w pigułce, aż 9 polskich miast. Nie będę ich opisywać, bo każdy z Was je zna. Dostałam ją od siostry, gdy była na wyciecze w Gnieźnie.


Podobają Wam się pocztówki w takim stylu? Mi bardzo i z chęcią chciałabym takie otrzymać :)

Pozdrawiam :)
UDOSTĘPNIJ TEN POST

4 komentarze :

  1. Nigdy nie widziałam kartek z Gniezna i Tatr w tej akwarelowej wersji. Miałam kiedyś za to Łódź i coś jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest jedna z moich ulubionych serii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna pocztówka :D Ja mam tylko jedną z Krakowa, ale niedługo będę w Poznaniu to się rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.