2017/05/26

Pocztówki z Zamościa

Cześć :)

Jakimś cudem od wakacji nie pokazałam Wam pocztówek, jakie kupiłam do wysłania z Zamościa.
Jeśli ktoś ma ochotę wyślę komuś jedną z nich.

Zamość jest miastem w woj. lubelskim. Mam do niego ok. 92 km. Miasto na pewno jest Wam znane z filmu "Wkręceni", gdy końcowe sceny odgrywane były na rynku.
Ja byłam tam w upalną niedzielę i niestety zgubiłam też wtedy łańcuszek :(

Najsłynniejsze również w tym mieście są schody, które naprawdę wyglądają pięknie na zdjęciach.







Pozdrawiam :)
UDOSTĘPNIJ TEN POST

3 komentarze :

  1. Nigdy nie byłam w Zamościu i jakoś mnie tam nie specjalnie ciągnie. Mam kilka kartek z tego miasta, ale wszystkie przedstawiają Ratusz. Jeśli byłabyś chętna na wymianę to z chęcią przygarnęłabym pocztówkę nr 4 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne pocztówki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.