2017/02/03

Długa nieobecność

Cześć!

Jak zauważyliście nie było mnie na blogu bardzo długo. Ogólnie zniknęłam z blogosfery.
Grudzień nie był dla mnie do końca lekkim miesiącem. Zachorowałam i niestety byłam bardzo w kiepskim stanie. Choroba zbiegła się w czasie z wyjazdem do Budapesztu, ale na szczęście udało mi się zebrać i wyjechałam na 3 dni na Węgry!

Oczywiście postaram się dodać post z wszystkimi zdjęciami, ale i też już gdy będę mieć wolne, zmontuje filmik i każdy będzie miał możliwość zobaczenia "na żywo" jak spędziłam piękne, grudniowe dni w Budapeszcie.

Styczeń był dla mnie walką z uczelnią. Bardzo trudna sesja w końcu dobiega końca. Nigdy nie miałam tak długo sesji.

Ostatnio nie wysyłałam pocztówek- czasu brakowało mi na wszystko.
Mam nadzieję, że już niedługo wszystko się ustabilizuje :)

Ściskam mocno ! Pozdrawiam :)
UDOSTĘPNIJ TEN POST

5 komentarzy :

  1. Witaj! Cieszę się, ze wróciłaś i wyzdrowiałaś. No i oczywiscie czekam na relacje z podróży ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam, że pojechalaś pomimo choroby! Będę czekała na relację. Super,że już czujesz się lepiej.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj! Życzę dużo zdrowia! Mam nadzieje,że pocztówki ode mnie dotarły? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Nawet mam pocztówki z wakacji dla ciebie,których nie wysłałam, dlatego nie zdziw się że pisałam o planach wakacyjnych :D

      Usuń
    2. Cieszę się,że dotarły ! z góry bardzo dziękuję za pocztówki które dla mnie masz :)

      Usuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.