2016/08/26

Arboretum w Bolestraszycach

Witajcie!

Post miał się pojawić jeszcze po południu, ale nie miałam Internetu. Na szczęście wszystko wróciło do normy i mogę dodać dla Was kolejny post :)

Ostatnio co niedzielę wybieramy się na małe wycieczki. Ostatnio byliśmy w Arboretum w Bolestraszycach.

Ogólnie już byłam tam dwa razy jeszcze w gimnazjum, więc postanowiłam odświeżyć wspomnienia. Niestety wydaje mi się, że sierpień to nie jest dobra pora, aby odwiedzić to miejsce. Większość kwiatów przekwitło. Główny plan zajmowały drzewa i krzewy. 











Kupiłam jeszcze pocztówki, które spodobały mi się najbardziej :)





Pozdrawiam :)
UDOSTĘPNIJ TEN POST

5 komentarzy :

  1. Piękne miejsce, które byłoby jeszcze piękniejsze z kwitnącymi kwiatami, ale i tak prezentuje się bardzo ładnie. Widzę, że mają śliczne pocztówki - przeważnie w takich miejscach spotykałam się z dość kiepskimi, więc te mnie zachwyciły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za pocztówkę :) bardzo miła niespodzianka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo kolejna pocztówke wyślę:) dzisiaj otrzymałam pocztówke od ciebie :) dziękuję:*

      Usuń
  3. Muszę koniecznie się kiedyś wybrać do Arboretum, bo byłam tam bardzo dawno. Może na wakacjach wybiorę się z moim Maleństwem i przy okazji kupię pocztówki. Ta ostatnia kartka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.