2016/07/04

Konkurs z okazji 3 urodzin bloga

Witajcie kochani!

Dokładnie 30 czerwca minęło 3 lata odkąd prowadzę bloga.
Szkoda, że również z blogiem ja się starzeje.

A teraz konkurs!


Pytanie konkursowe: opowiedz o swoich najpiękniejszych wakacjach lub gdzie chciałabyś spędzić wymarzone wakacje. Nie musi być to prawdziwa historia :)

Zasady konkursu:
1. Należy zostać publicznym obserwatorem bloga
2. Powyższy baner umieścić na swoim blogu (niekoniecznie pocztówkowym) wraz z linkiem naprowadzający
3. Pozostawić komentarz pod tym postem z informacją:
- Obserwuję jako:
- Baner: link
- Odpowiedź na pytanie konkursowe
Regulamin:
1. Sponsorem i organizatorem konkursu jest Żaneta Kopko
2. Konkurs trwa od dziś tj. 04.07.2016 do 30.07.2016 do godziny 23:59
3. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi w ciągu 3 dni od zakończenia konkursu
4. Po ogłoszeniu wyników zwycięzca proszony jest o skontaktowanie się ze mną w ciągu 3 dni za pomocą e-mail: zaneta.tulipan@o2.pl
5. Zgłaszając chęć udziału w konkursie przyjmujesz warunki Regulaminu 
7. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami)
Nagrody:

Magnes

Podkładki pod kubek

Pocztówki z Rzeszowa

Pocztówki z Leżajska

Oraz słodycze :)

Zapraszam do wzięcia udziału !

UDOSTĘPNIJ TEN POST

5 komentarzy :

  1. - Obserwuję jako: Joanna O
    - Baner: joanapostcards.blogspot.com
    - Odpowiedź na pytanie konkursowe: W 2011 roku na przełomie lipca i sierpnia spędziłam 2 tygodnie w Szwecji na Zlocie Skautów z całego świata zwanym 'World Scout Jamboree'. Razem z 50 tysiącami innych skautów z praktycznie każdego państwa świata, brałam udział w wielu ciekawych zajęciach, bawiłam się, zwiedzałam, poznawałam kulturę innych krajów (a to Sikh zawinął mi na głowie turban, Indyjka zrobiła tatuaż henną, Koreańczycy uczyli mnie taekwondo, z kowbojem z USA strzelałam z bicza, wchodziłam na prowizoryczną górę za pomocą czekana i w górskich rakach na nogach, a gdy rano wstawałam, a był czas ramadanu słyszałam modlitwę muzułmanów - takie rzeczy pamięta się chyba do końca życia). Poznałam wielu świetnych ludzi, z którymi mam kontakt do dnia dzisiejszego. Byłam na koncercie ABBY (która oficjalnie już razem nie występuje, ale zrobili wyjątek) oraz zespołu EUROPE. Udało mi się z bliska zobaczyć Beara Gryllsa oraz króla Szwecji, który również jest skautem od dzieciaka i przez całe 2 tygodnie spał pod namiotem razem ze skautami, no i jakie było moje zdziwienie, gdy w kantynie z talerzem podchodzę po swoją porcję, a król Szwecji z łychą w ręku pyta się mnie czy chcę więcej czy mniej ziemniaczków? Za to kocham skauting, każdy każdemu jest równy :) Tak z pewnością to były moje najlepsze 2 tygodnie wakacji :)
    A tak to wygląda w praktyce, zapraszam do obejrzenia: https://www.youtube.com/watch?v=WOndFyJPnFs

    Gratuluję urodzin bloga i to już 3! Życzę Ci wytrwałości na kolejne 3 i więcej, oraz tańszych znaczków :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie chcę wyjść za niecierpliwą, ale kiedy będą ogłoszone wyniki? ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Halo, halo! Jak tam sprawa konkursu? Wyniki miały być w ciągu 3 dni, a tu już 2,5 tygodnia ;) Może jesteś zajęta, to chociaż daj znać, co i jak.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć! Przepraszam najmocniej! Myślałam, ze nikt się nie zgłosił i nie miałam czego ogłaszać. W związku z czym wygrywasz wszystkie nagrody :) Podejmij w mailu adres a wyślę jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy. Jej ja myślałam, że może więcej ludzi jest, tylko, że nie zmoderowałaś komentarzy czy coś. Szkoda, że było tak małe zainteresowanie, choć dla mnie to lepiej, że ludzi przegapili, bo bardzo rzadko udaje mi się wygrać coś w konkursach blogowych :P No i bardzo się cieszę, ponieważ nagrody są wspaniałe. Podkładki pod kubki i magnes to cudeńka :)

      Usuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.