2015/11/24

Nakło nad Notecią

Witajcie :)

Ciężko jest zacząć się uczyć, gdy nie robiło się tego od czerwca.
Jutro czeka mnie pierwsze kolokwium, a próby nawet przeczytania notatek kończy się uśnięciem :D

Dzisiaj kolejna pocztówka od Edyty :)

Nakło nad Notecią (niem. Nakel an der Netze) – miasto w województwie kujawsko-pomorskim, siedziba powiatu nakielskiego, siedziba gminy miejsko-wiejskiej Nakło nad Notecią.

Zabytki:
  • kościół św. Wawrzyńca − klasycystyczny z 1843 roku, rozbudowany w roku 1925
  • kościół św. Stanisława - neogotycki poewangelicki z 1887 roku
  • Domy i spichlerze z XVIII-XIX wieku
  • Dawne koszary klasycystyczne z pierwszej połowy XIX wieku


Pozdrawiam :)
UDOSTĘPNIJ TEN POST

3 komentarze :

  1. Ciężko jest się nawet uczyć po kilkunastu kolokwiach od początku października! :D Nie mam motywacji żeby się za to wszystko zabrać, bo zwlekałam na ostatnią chwilę, a teraz wydaje mi się to niemożliwe! :D :D Szczerze mówiąc to zawsze śmieszyła mnie ta nazwa "Nakło nad Notecią" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tych miejscowości, mniejszych i większych, o nazwie Nakło jest kilka. Trzeba je jakoś rozróżnić. Ładny znaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna kamienica na tym największym zdjęciu. Nakło kojarzy mi się tylko ze stacją kolejową, przez którą przejeżdżałam.

    jak poszło kolokwium? piąteczka jest? :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.