2015/11/30

France

Witajcie ;)

Dzisiejsza pocztówka jest wygraną w konkursie na Facebook'u.
Nigdy wcześniej nie wygrałam, a akurat tego dnia wygrałam pocztówki, aż w dwóch konkursach!

Ile-Tudy – miejscowość i gmina we Francji, w regionie Bretania, w departamencie Finistère.
Według danych na rok 1990 gminę zamieszkiwało 518 osób, a gęstość zaludnienia wynosiła 411 osób/km² (wśród 1269 gmin Bretanii Ile-Tudy plasuje się na 817. miejscu pod względem liczby ludności, natomiast pod względem powierzchni na miejscu 1101.)


Miłego dnia :)
UDOSTĘPNIJ TEN POST

6 komentarzy :

  1. przepiękne miejsce! skojarzyło mi się trochę z pocztówką z Malty, którą jakiś czas temu dostałam. oj, chciałąbym się znaleźć teraz w takim słonecznym i ciepłym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to gratulacje z powodu podwójnej wygranej! A pocztówka bardzo ładna, chciałbym mieć taka w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się skojarzyło natomiast z jedną pocztówką z Bułgarii :D Też chętnie bym się tam przeniosła w te zimne i wietrzne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny widok. Gratuluję wygranej! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej, mnie na fb jeszcze nigdy nie udało się niczego wygrać ;) Przepiękny widok!

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję podwójnej wygranej! pocztówka jest piękna i chętnie bym taką przygarnęła!

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.