2015/10/13

French Guiana

Witajcie :)

Czy u Was też padał wczoraj śnieg?
Ja byłam w szoku jak zobaczyłam samochody otulone białym puchem. Sama zaopatrzyłam się akurat w "drapaczkę" i zgarniałam z szyb ogromne ilości z śniegu.
Jeszce do tego łóżko pokochało mnie i kazało zostać. Inaczej mówiąc jestem chora :(

Dzisiaj mam na 14 i muszę się ogarnąć, a najlepiej znaleźć aptekę, bo polopiryna S i rutinoscorbin to za mało. Chusteczki leżą wszędzie, a na głowie czuję dodatkowe kilogramy, które nie pozwalają oddychać. Szalik i czapka to podstawa !

Dzisiaj pocztówka z nowego państwa w kolekcji, a mianowicie z Gujany Francuskiej :)



Ulica de gaulle et la place des palmistes


Miłego dnia i zaopatrzcie się w leki na przeziębienie :)
UDOSTĘPNIJ TEN POST

5 komentarzy :

  1. Ja czekałam na śnieg, ale niestety spadł tylko deszcz. Zdrowiej! Gratuluję nowego państwa w kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też padało, ale nie tak bardzo, śnieg szybko zniknął. Ale wiem że niedaleko mnie była prawdziwa śnieżyca i śnieg leży jeszcze dziś :)
    Wracaj szybko do zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo gratuluję nowego kraju! Znaczek jest świetny, humorystyczny! U mnie na szczęście nie padał śnieg, ale już mroźno się robi. Mnie też coś zaczęło brać, ale na szczęście szybko przeszło! Mam nadzieję ,że Tobie również! Zdrówka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie niestety śnieg też padał. Ciekawe czy w takim razie święta będą pod palmą :p Gratuluję nowego kraju i życzę zdrowia! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też niestety padał śnieg, za to teraz cały dzień leje deszcz... Już chyba wolałam śnieg, bo przynajmniej jakoś po ludzku się chodziło na zewnątrz, a nie wciąż w kałuże wchodziło! Uuuu choroba to najgorsze co może być :/ życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)
    No i gratuluję Gujany Francuskiej! :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.