2015/05/12

Germany

Witajcie ;)
Ostatnio we wtorki bardzo późno robiłam wpisy- dziś za to bardzo szybko :)

Wczoraj byłam z grupą z Politechniki w Zwięczycy w Zakładzie Uzdatniania Wody.
Zapoznaliśmy się z infrastrukturą krytyczną i jak chroniony jest obiekt na wypadek wojny lub ataku.

Pocztówek z Niemiec chyba mam najwięcej ;)


Na pocztówce zaznaczona jest jaka jest pogoda :)
Düsseldorf  – miasto na prawach powiatu w Niemczech, stolica kraju związkowego Nadrenia Północna-Westfalia oraz rejencji Düsseldorf. Liczy 597 102 mieszkańców (2013), należy do aglomeracji Rhein-Ruhr z ok. 10-12 mln mieszkańcami. Leży na wysokości 38 m n.p.m. i powierzchni 217,21 km².
Jest to jedno z większych z miast zachodnich Niemiec, o dużym znaczeniu gospodarczym. Düsseldorf, który po II wojnie światowej przeżył fazę przyśpieszonego rozwoju, jest siedzibą wielu niemieckich koncernów przemysłowych.

Miłego dnia :)
UDOSTĘPNIJ TEN POST

7 komentarzy :

  1. Również mam najwięcej kartek z Niemiec a ta jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam jeszcze takiej kartki, ani takiego niemieckiego znaczka. Te z kwiatkami bardzo lubię, ale ten drugi widzę po raz pierwszy :)
    W tamtym tygodniu byłam w Stacji Uzdatniania Wody w Łodzi i zapoznałam się z mechanizmem działania, troszkę o zabezpieczeniach i ogólnie o tym co, gdzie, jak i po co :D
    A w Rzeszowie będę 23 lipca, bo na wtedy mam wykupiony bilet na Polskiego Busa , także jeszcze sporo czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa kartka ;-) a ten znaczek z fletem jest świetny pierwszy raz taki widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna pocztówka! Taka radosna!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze chciałam zamieszkać w Dusseldorfie :)
    Pocztówka bardzo radosna :D studiujesz na PR?

    OdpowiedzUsuń
  6. Düsseldorf to miasto, w którym urodził się mój przyjaciel. :) Zwiedzania chyba nie ma tam mnóstwo, to bardziej, tak jak napisałaś, miasto gospodarcze.
    Na pocztówce ogromnie podobają mi się te buźki z boków! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Düsseldorf to centrum niemieckiej mody i przemysłu reklamowego, a także miasto muzeów. tutaj urodził się i mieszkał ulubieniec narodu niemieckiego - Heinrich Heine.

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.