2015/04/19

Jak przechowuje pocztówki?

Witajcie :)

Już wiele z Was pokazało na blogu jak i gdzie przechowuje pocztówki.
Ja zawsze myślałam żeby zrobić taki post, ale potem uciekała mi ta myśl.

Pocztówki trzymam w dwóch segregatorach:


W brązowym segregatorze znajdują się pocztówki o standardowym rozmiarze:


Jeśli chodzi jak dużo jest ich to wygląda to tak:


W zielonym segregatorze są pocztówki o większej wielkości



 Jeśli chodzi o ilość to wydaje się większa, ale to tylko pozory ;)


Niestety już ledwo się domykają i zastanawiam się czy kupić kolejny segregator lub wszystkie przenieść je do pudelka. Wtedy niestety szybko się zniszczą.
A wy jak przechowujecie pocztówki?
UDOSTĘPNIJ TEN POST

11 komentarzy :

  1. Początkowo trzymałam wszystko w jednym pudełku, potem przełożyłam do takich koszulek, ale nie odpowiada mi to, bo nie za bardzo mogę je przeglądać, bo trzeba wyjmować i jest to nie poręczne. Wcześniej myślałam jeszcze o albumie na zdjęcia i podklejaniu pocztówek kolorowymi papierowymi taśmami, ale to też u mnie nie przeszło :p ostatecznie większość otrzymanych kartek leży w pudełku, ale wciąż myślę nad innym rozwiązaniem, bo po pierwsze pudełko jest za niskie i się nie domyka, a po drugie niedługo będę się raczej wyprowadzała i muszę ogarnąć te wszystkie pudła i pudełeczka, których w mieszkaniu mam mnóstwo... :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś przymierzałam się do trzymania pocztówek w segregatorze, ale u mnie nie spełniło to moich oczekiwań, jednak wolę czasem wyjąć, chwycić kartkę w dłoni i poczytać wiadomość, zobaczyć znaczek. No i niewymiarowość pocztówek mnie irytowała, a że jestem perfekcjonistką, musiałabym obcinać koszulki do odpowiedniej wielkości, a to już w ogóle mnóstwo roboty. Dlatego zostałam przy pudełku - trzymam kartki na płasko w dwóch kupkach (pudełko o dnie wielkości A4), jedna Polska, druga świat. I jakoś to działa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja trzymam pocztówki w kopertach A5, podzielone państwami, a koperty w pudełkach na 'stojąco'.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja trzymam pocztóki w pudełkach, bo nie wiem jaką ilość segregatorów musiałabym przeznaczyć na całą moją kolekcję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj, ja podobnie przechowuję pocztówki. Mam ich już kilkanaście segregatorów. Myślę, że to najlepszy sposób, jeżeli chcemy je z czasem przeglądać, pochwalić się komuś, itd. Poza tym nie niszczą się tak szybko jak w pudełkach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś trzymałam kartki w dwóch pudełkach. W tej chwili znajdują się one w 7 segregatorach i przymierzam się do kupna kolejnych dwóch, bo się strasznie cisną.

    OdpowiedzUsuń
  7. drugi segregator jest świetny, uwielbiam takie okładki, może i dziecinne, ale wspomnienia młodości :D ja raczej nie będę Ci tutaj pisała jak przechowuje, bo pewnie czytałaś już to w moim ostatnim poście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja swoją kolekcje trzymam w albumach na zdjęcia;) i dekoracyjnym kartonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żaneta, a czy Ty pocztówki nie wypadają, nie przemieszczają się? Bo dostrzegam taki minus, jeśli chodzi o segregatory. Chociaż mój sposób przechowywania pocztówek nie jest jakiś super, bo trzymam je po prostu w kopertach z nazwami krajów. Raczej się nie niszczą, chyba że wyjmuję je setki razy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę się przemieszczają zwłaszcza te w drugim segregatorze ale mi to nie przeszkadza :) Lepiej sie przegląda je;)

      Usuń
  10. Jakie to formatu koszulek? A5?

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.