2015/02/11

Spain

 Witajcie kochani :)
Pogoda jest niestety trochę nijaka. Powodów do radości z wolnego nie mam, gdy nie mam ochoty nawet wstać rano z łóżka. Chciałabym żebym trochę sypnęło śniegiem albo zaświeciło słońce.
Dziś Hiszpania- pocztówka od Michaela od Starring you :)

Santiago de Compostela- miasto w północno-zachodniej Hiszpanii, w prowincji A Coruña, stolica regionu Galicja. Położone na zachodnim pogórzu Gór Kantabryjskich, ok. 35 km od wybrzeża Oceanu Atlantyckiego. W mieście znajduje się stacja kolejowa Santiago de Compostela. Przemysł lekki i rzemiosło artystyczne, ośrodek handlowy i turystyczny.



Miłego dnia :)
UDOSTĘPNIJ TEN POST

8 komentarzy :

  1. Bardzo ładna pocztówka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam jak śledziłam jego przygody związane z tym miejscem.
    Świetna pocztówka, tym bardziej, że pokazuje trasy docelowe do Santiago.
    Pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak, Santiago czyli głównie miejsce docelowe pielgrzymek (zarówno tych duchowych, jak i innych). Fajnie, że są zaznaczone różne trasy, nie tylko ta najpopularniejsza znana z filmu, ale także szlak z Paryża, czy Camino del Norte. Zazdroszczę, sama chciałabym taką kartkę mapkę, bo to miejsce ma dla mnie wartość sentymentalną.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna pocztówka połączona z mapką. Mam niewiele pocztówek z Hiszpanii.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa pocztówka i znaczek :-) A takiej szarówy też nie lubię, choć umnie tylko jeden dzień taki był a dziś znowu mróz, śnieżek sypie a i słońce świeci - pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.