2015/02/05

Hungary

Jestem jestem :)
Już wczoraj zaliczyłam ostatni egzamin i mogę się cieszyć wolnym do 1 marca :)
Teraz zajmę się wymianą pocztówek bez stresu.
Aż mi głupio, bo dostałam maile z wymianą i nie zdążyłam odpisać, a jak odpisałam to raczej nie można było się ze mną dogadać. Przepraszam :(

Już mam wszystkie pocztówki pod ręką, więc mogę spokojnie pokazać jakie mam.
Kupiłam 6 pocztówek w Rzeszowie i już tylko 1 mi została. Tak wszystko szybko mi się rozchodzi hehe :) Planuję też zamówienie na postallove :)

Budapeszt – stolica i największe miasto Węgier, położone w północnej części kraju, nad Dunajem. Formalnie stworzony został w latach 1872-73 z trzech połączonych ze sobą miast: Budy i Óbudy na prawym brzegu Dunaju oraz Peszt.

  1. Powierzchnia: 525,2 km²
  2. Data założenia: 17 listopada 1873
  3. Pogoda: 4 °C, wilgotność 67%

  Mam nadzieję, że odwiedzę to miasto w maju :)
UDOSTĘPNIJ TEN POST

8 komentarzy :

  1. No to udanego wypoczynku! :) Kartka bardzo ładna, ja z Węgier mam tylko jakieś kwiatki xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka i fajny znaczek ten z tymi okularami 3D

    OdpowiedzUsuń
  3. Będziesz miała jeszcze pocztówki z Rzeszowa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze jedną i z chęcią wyślę do Ciebie :)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo, nie mam jeszcze z Rzeszowa pocztówki:)

      Usuń
  4. Gratuluję zdanego egzaminu! Ciekawa pocztówka i interesujące znaczki:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.