2014/12/22

Christmas postcards

Witajcie!
Z racji zbliżających się świąt postanowiłam Was obdarzyć pewną niespodzianką.
Okazało się, że zostały mi świąteczne pocztówki, więc aby nie czekały na wysłanie do następnego roku wyślę je do Was.
Wygrzebałam w mailu dwa adresy (naprawdę przypadkowo) i dwie pocztówki już niebawem trafią do Was. Jedna z tych 3 pocztówek trafi do mojej przyjaciółki.
Pocztówki zostały wysłane dziś, więc mam nadzieję, że w Wigilię do was dotrą,
a jeśli nie to zaraz po Szczepanie.






Postaram się w Wigilię tu być i złożyć Wam życzenia :)
Pozdrawiam :)
UDOSTĘPNIJ TEN POST

10 komentarzy :

  1. Przepiękne kartki świąteczne! Właśnie takie lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O widzę, ze karteczka zaadresowana do mnie :) Z góry dziękuję:)
    Mam tylko prośbę, abyś zasłoniła mój adres, nie wszyscy muszą go mieć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kartki szczególnie ta ze śnieżynką i bombkami:)
    Ps. Kartka świąteczna ode mnie doszła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak doszła. Jutro będzie na blogu :) Moja jest w drodze pewnie :)

      Usuń
  4. Bardzo ładne kartki, wysyłałam takie same :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Otrzymałam dziś karteczkę :) dziękuję bardzo ;p życzę szczęśliwego Nowego Roku :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.