2014/11/28

Postallove- zakupy pocztówkowe

 Dzisiaj chciałabym się pochwalić moimi kolejnymi zakupami w postallove.
Zamawiam tam pocztówki od zawsze- mają najlepszy wybór.
Ceny- też świetne, nawet są tańsze, niż w sklepach stacjonarnych.
Jakość- fantastyczna, mogę spokojnie je oprawić i mogą być pięknym obrazem na ścianie.
I chyba nie ma takiej kategorii, która by nie zadowoliła jakąkolwiek osobę, która zbiera pocztówki.

Obowiązkowo Barszczyk Czerwony przed świętami :)
 Uwielbiam pocztówki kulinarne. Zawsze zamawiam nowe.


Idą święta, więc i pocztówki świąteczne

 Zwierząt nigdy dość- zwłaszcza naszych polskich

Są tak słodkie, że nie mogłam się im oprzeć :)


Polska ponownie


Zimowo :)


Vespa- najpiękniejszy skuter- pocztówka ląduje w mojej kolekcji
Retro- aniołki


Zawsze otrzymuje pocztówkę w prezencie. I tym razem też tak było :)

Serdecznie Was zapraszam do tego sklepu. Na pewno się nie zawiedziecie :)
UDOSTĘPNIJ TEN POST

4 komentarze :

  1. Śliczne pocztówki, sama często od nich zamwiam i jeszcze nigdy się nie zawiodłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pocztówki! Zbieram się, by złożyć tam zamówienie, lecz czekam na dodruki niektórych kartek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także niedawno otrzymałam swoją paczkę z Postallove :) chciałam tą kartkę z barszczykiem, ale już jej nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne kartki oferują :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.