2014/10/29

USA

Niektórzy uwielbiają pocztówki z USA i chcą zdobyć wszystkiego z poszczególnych stanów.
Ja jeszcze nie planuje takiej kolekcji. Chyba bardziej chciałabym stolice europejskie.
A może kogoś mi polecicie, kto ma pocztówki z Andory?
Pierwszym osadnikiem był John Harris, który osiedlił się na miejscu przyszłego miasta w 1726. W 1753 jego syn otworzył przeprawę promową przez rzekę. Miejscowość nosiła w związku z tym nazwę Harris Ferry (pl. Prom Harrisa) do 1785, kiedy młodszy Harris wytyczył nowe miasto i nazwał je Harrisburg. W 1812 zostało stolicą stanu Pensylwania, w 1860 otrzymało prawa miejskie
 Miłego dnia :)
UDOSTĘPNIJ TEN POST

5 komentarzy :

  1. Ja uwielbiam pocztówki z U.S.A- może dlatego że to moje marzenie i fascynuje mnie ten kraj;)
    Pocztówka wspaniała - zazdroszczę!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna pocztówka! Ja ostatnio skupiam się na małych krajach, bądź na kartacz z filmów lub animacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś chciałam zdobyć pocztówki ze wszystkich krajów europejskich, ale potem sobie pomyślałam, że istnieje większe prawdopodobieństwo, że odwiedzę te właśnie kraje niż że polecę np. do Brunei. wtedy zaczęłam umawiać się na wymiany z ludźmi z odległych krajów. :)
    a pocztówki z USA akurat uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie planuje kolekcjonowanie pocztówek z każdego stanu USA ale muszę przyznać, że bardzo lubię kartki właśnie z tego kraju. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też bym chciała mieć pocztówki z wszystkich stanów :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.