2014/10/10

Morze Bałtyckie

Pocztówkę otrzymałam od koleżanki ze studiów, która wiedziała o mojej pasji pocztówkowej:)
Pocztówka jest ogromna wielkości kartki A4
Tylko brakuje ramki i może zawisnąć na mojej ścianie :)

Mam jeszcze do was pytanie: zauważyłam, że na Waszych blogach macie podzielone pocztówki wg państw, ale i też kontynentów. Niestety nie wiem jak to zrobić, liczę więc na Waszą pomoc.
Jeśli chodzi o maila to przepraszam, że nie odpisuje, ale coś szwankuje mi ostatnio poczta i nie mogę nikomu odpisać. Jeśli tylko się uda odpiszę wszystkim od razu.
Miłego dnia! :)
UDOSTĘPNIJ TEN POST

9 komentarzy :

  1. Jest piękna!:)
    Podział na Państwa tworzysz dodając kolejną grupę etykiet - u Ciebie jest jedna "PAŃSTWA, w taki sam sposób możesz stworzyć więcej z nazwami kontynentów, a później do poszczególnych grup zaznaczasz odpowiednie etykiety.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak Wiola napisała - trzeba stworzyć etykiety z nazwami państw i kontynentów i odpowiednie posty nimi oznaczyć :) Też kiedyś w ogóle nie wiedziałam, jak tworzyć kategorie na blogu itp., ale inni blogerzy to zawsze najlepsi doradcy :)
    Pocztówka cudowna i jaka duża! Do mojej niewielkiej skrzynki by się nie zmieściła :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dostałam taką wielką pocztówkę w kopercie i żeby zmieściło się w skrzynce niestety listonosz złożył ja na pół :( Ja na twoim miejscu zrobiła bym taką ładną ozdobną ramkę i powiesiła na ścianie jako obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pocztówka piękna! Uwielbiam zachody Słońca!
    Widzę, że podział na kontynenty już jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super mieć takie koleżanki, które pamiętają o wysłaniu pozdrowień z wakacji:) Piękna jest ta karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajna, mi dzisiaj znajoma obiecała kilka tego rodzaju przywieźć :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.