2014/06/28

Pamiątki z Gór Świętokrzyskich

Wpis tym razem o pamiątkach z Gór Świętokrzyskich. Od małego miałam wielką pasję do kupowania pamiątek z miejsc, w których byłam. Chyba nie rozumiem tego jak można jechać gdzieś i nie kupić choćby pocztówki upamiętniającej ten czas.
Udało mi się też założyć segregator, gdzie mam tylko pocztówki z miejsc, w których ja byłam. Nawet się nie spodziewałam, że tyle zwiedziłam. I zachęcam moją siostrę, która jest w 1kl. gimnazjum, aby jeździła na wszystkie wycieczki, jakie są organizowane w szkole. I oczywiście kupowała pocztówki :)
Tak naprawdę podstawówka i gimnazjum są szkołami, które dają nam możliwość zwiedzenia tylu miejsc. Ja nie żałuję, że nie ominęłam żadnej wycieczki.
W liceum miałam tylko jedną wycieczkę- do Krakowa. Mam tam ciocię i byłam tam wiele razy. Dlatego też nie byłam zachwycona zwiedzaniem po raz kolejny tego samego miejsca, ale i tak się cieszyłam, bo nie było lekcji :)
Najpierw pamiątki, czyli bilety, naklejki, ulotki:


Oraz pocztówki :)



PS za 2 dni mój blog obchodzi urodziny :)
UDOSTĘPNIJ TEN POST

3 komentarze :

  1. Często jestem w górach świętokrzyskich, mieszkam w Kielcach :D
    Bardzo ładne pocztówki.

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam w Kielcach, ale niestety zapomniałam kupić pocztówki stamtąd :(

      Usuń
  2. A ja mam takie pytanko. Gdzie w Kielcach mogę kupić czarownice na miotle?

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.