2014/06/14

Góry Świętokrzyskie

Cześć!
Po przeprowadzeniu ankiety dowiedziałam się, że bardzo chętnie zobaczycie również inne wpisy np. o podróżach lub zakupowych zdobyczach związanych z postcrossingiem.
Cieszę się, bo ja też od dawna czułam, że muszę coś zmienić, bo wpisy były raczej monotonne i długie- troszkę poszłam na łatwiznę.
Zakładając bloga wiedziałam, że będę musiała poświęcić mu trochę czasu- czasami jednak ciężko pogodzić codzienne obowiązki, ale staram się, aby wpisy były regularnie.
Postanowiłam, że rozpocznę nowy cykl- podróże.
Zacznę od ostatniej- Góry Świętokrzyskie. Byłam tam na majówce wraz z moim chłopakiem :)
Postaram też znaleźć zdjęcia z innych wycieczek :)
I liczę na opinię-  czy taki cykl Wam się podoba i- czy mam go kontynuować :)

Muzeum Minerałów i Skamieniałości w Świętej Katarzynie








 Zalew Wilków
W drodze na Łysicę





Kielce




Łysa Góra



Osada






Sandomierz





UDOSTĘPNIJ TEN POST

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.