2014/02/26

Pocztówki z 1001pocztowek

Witajcie kochani!
Dzisiaj otrzymałam paczkę z 1001pocztowek.pl. Zamówiłam tam pocztówki nie tylko dla siebie, ale również dla Iwony, którą serdecznie pozdrawiam!
Za paczkę zapłaciłam 23,50zł. Trochę dużo, ale to dlatego, że pocztówki, które zamówiłam kosztowały 2zł lub 2,5zł.
 
 
Jak widzicie nie jest to jakaś paczka, ale zwykły list.
W środku znalazłam kawałek tektury
 
 
W środku znajdowały się pocztówki, które były w foliowym opakowaniu
A pocztówki, które zamówiłam to z Nowej Kaledonii i Dominikany
 


Jakością nie powalają za taka cene. Niestety.
 
 
UDOSTĘPNIJ TEN POST

1 komentarz :

  1. Jeszcze nie zamawiałam w tym sklepie, ale 2 - 2,5 za pocztówkę to rzeczywiście drogo...

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.