2013/09/18

Malaysia

Czym jest Starring you! ?
Informacje:
Napisz do nas swój adres w prywatnej wiadomości, a my wyślemy ci pocztówkę z jednego z niesamowitych miejsc, które odwiedzimy na całym świecie :) 
Opis: 
Obecnie możemy odbierać wiadomości elektroniczne za pośrednictwem Facebook, Whatsapp, Twitter, MSN i wielu innych mediów online. 
 Czy zapominamy, jak to było, aby otrzymywać coś namacalnego od listonosza? Kartkę lub list z innego miasta, kraju, a może nawet z innego kontynentu. Będziemy pisać ci wiadomość z jednego z wspaniałych miejsc, które odwiedzimy i ta wiadomość będzie podróżować do twojego domu.Naszą misją jest dzielenie się, jak wiele jest pięknych miejsc, jak to możliwe z każdego. Nie każdy ma czas, środki lub możliwość podróżowania, ale poprzez Starring You mamy nadzieję, że wam uda się z nami podróżować na całym świecie!Usługa jest całkowicie za darmo, bo z naszych darczyńców. Po otrzymaniu pierwszej odręcznego listu można zdecydować, czy być darczyńcą, ale to całkowicie dobrowolnie. Czasami robimy coś specjalnego dla naszych darczyńców. Na przykład, pocztówki z Malawi i Zambii były wyłącznie dla ludzi, którzy nam pomogli finansowo. O wsparcie poprzez PayPal można użyć tego adresu: starringyou@outlook.com. Jeśli masz jakieś pytania dotyczące wspierania po prostu napisz do nas, aby uzyskać więcej informacji.

Nasz zespół składa się z dwóch byłych studentów, którzy naprawdę kochają podróżowaćDotychczasowe podróże:Tanzania, Malawi, Zambia, Namibia, RPA, Bułgaria, Macedonia, Kosowo, Albania, Czarnogóra, Holandia, Serbia, Słowenia, Belgia, Austria, Rumunia, Grecja, Australia, USA, Chiny, Karaiby, Malezja, Indonezja i Dubaju.


 Otrzymałam w ramach tego projektu  tą pocztówke:

Zachęcam Was do dołączenia do tego projektu :)
UDOSTĘPNIJ TEN POST

3 komentarze :

  1. Właśnie zastanawiałam się nad dołączeniem i nie byłam pewna , ale teraz już jestem. Zaraz się zgłoszę Dziękuję bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już kolejny miesiąc czekam na pocztówkę chyba 3 od nich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze otrzymałam pocztówkę od nich, jeśli napisałam :)

      Usuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.